SKRIVET: 2010-05-02, kl 15:59:18 | PUBLICERAT I: Sofia skriver..

Trevligt.

Sitter med datan i sängen & kollar Toy Story (som slutar typ nu) & äter överblivet godis från igår. Trevligttrevligt.

Igår hyrde vi 2 filmer, Avatar (♥) & Julia & Juile. Fast jag hann bara kolla Avatar, aaaahhh, jag är verkligen kär i filmen, den är hur bra som helst! Rekommenderar den för de som inte har sett den.

Skulle det ha varit en vanlig vecka imorgon skulle jag ha skolångest nu. Men nu är det ju så att jag är ledig imorgon, det var jag i fredags också, så ja, 4 dagars helg är inte dåligt. Haha, feel the pain.





Ha det så bra.


Jessica - Du vet att du vill kolla!

Kikar in och hoppas du får en bra start på den kommande veckan!



Allt bra med dig annars?



PUBLICERAT: 2010-05-02, 20:36:45 | URL: http://jessicalillsmeds.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: