SKRIVET: 2009-11-06, kl 20:50:34 | PUBLICERAT I: Sofia skriver..

OMU!

Jau, nu skriver jag ett inlägg här , GLAD ISABELL?

Jag kom just från tv:n, ULRIK VAR MED !! Det var på Bobster, inte för att jag brukar kolla på barnkanalen speciellt mycket, men det gör min lillebror... Ojojoj, han sjunger så himla bra & hans röst...AMAZING! & inte nog med det, han ser ju faktiskt bra ut också, hehe ;-) & han klär sig snyggt.

Aa, men nog snackat om Ulrik nu då. Idag har jag varit hemma, varit hemma & pluggat. Yes, så såg min dag ut. Nu kommer bilder från denna vecka :


Vi gjorde läsk på NO:n, sen fick man smaka på den & vi trodde det skulle va skitgott, men...DET VAR DET VERKLIGEN INTE ! Det smakade gamla räskor eller nått ;ss Blä.. Det är kolsyra, men man ser inte så bra.


skola, skola, skola
NO, NO, NO
prov, prov, prov


Det var väl allt, ha det gött /SOFIA


Digitalmonster

Låter äckligt! :)





PUBLICERAT: 2009-11-28, 11:31:21 | URL: http://digitalmonster.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: