SKRIVET: 2009-11-26, kl 10:00:38 | PUBLICERAT I: Bella skriver..

REBUBBLED!

Nämen hallå!
Det var rätt länge sen jag bloggade... Men jag försöker fixa vår header men jag tänkte att Sofia kommer ju imorgon till Sthlm (jihooo) och då kanske vi får lite tid över att fixa headern tillsammans, men såklart ska vi försöka hålla oss bakom datan för det mesta eftersom hon bara stannar tills Söndag morgon.

Idag har jag för övrigt svinont i halsen så jag stannade hemma så jag blir frisk till imorgon, och imorgon blir det NEW MOON för mig och Sofia!
Jag tänkte spela REBUBBLED nu och sen försöka ladda ner testversionen av Photoshop CS4 på denna data så att jag kan fixa headern.

Ha en fortsatt bra dag!
/MINIBELLA

UPDATE: REBUBBLED FUNKAR FAN INTE PÅ DEN HÄR DATAN, DEN DAMPAR JU BARA!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: