SKRIVET: 2009-11-11, kl 22:27:11 | PUBLICERAT I: Sofia skriver..

Trudelutt.

Tjohejsan. Jag har nyss gjort spanska provet, vi skulle ta hem och gör det o.o weird. Aja, jag hatar spanska, det värsta som finns, enligt mig. Usch & blä.
Eh, imorgon kommer vi ha en konstig dag. Vi håller på med nån by Kafuta i Afrika. Så vi ska ha lite grejs imorgon. Kul, eller inte.
Oj, nu fick jag sms...Hm, Rebecka vet ju att jag inte har nå pengar. I HATE THIS LIFE WITHOUT GRATIS SMS ! >:-( Jenny kanske är så snäll att hon fyller på åt mig när hon ändå praoar på stan, får väl se.

Men nu ska jag lägga in bilder, alltså, typ ingen läser våran blogg, jag vet, men när Bella har fixat headern så kommer det att bli andra puckar ! (y)


Ni är la för goa!


Inte mycket att kalla ''bilder'', men det får vi fan va nöjda med.

hejdå / sofia deppig


jenny

Töntar :D



PUBLICERAT: 2009-11-12, 12:58:49 | URL: http://hallongubbe.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: