SKRIVET: 2009-10-31, kl 18:26:15 | PUBLICERAT I: Sofia skriver..

Handbolls match

Jo, idag har jag & Jossan kollat handboll. Vi skulle egentligen kolla deras tidiga match som var 11.30. Jag hade då tänkt kliva upp när Isabell hade åkt. Men så blev det ju verkligen inte... Jag vaknade av att Jossan ringde mig på mobilen& då var klockan 11.45. Men vi skulle gå på en annan match som var vid 2 istället.

Minna & deras lag förlorade med 15-8 tror jag, kommer inte ihåg. Men BRA SPELAT !
Vi gick hem sen i det kalla vädret. Men då kom Josefin på en ''strålande'' idé... VI KUNDE GENA ÖVER SJÖN!
Det gick väl rätt bra ibörjan , men efter ett tag så såg vi att det inte var någon skillnad att gå på gångstigen än på sjön.. Så då fick vi plumsa tillbaka till gångstigen.
Vi gick hem till mig & latade. Sen har jag inte gjort så mycket.
USCH, det känns så tomt utan Bella :-(


Bilder:

Kiruna (RÖD) mot Norge (BLÅ)


fotade i hönshuset på vägen hem , fula var dom där inne.

& lite Kiruna på det .

 

Ha en trevlig Lördag, puss / Sofia



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: